niedziela, 13 lipca 2014

PROLOG

Wyjechałem. 
Nie miałem wyjścia.
Moje życie uległo pewnym zmianom, przez które musiałem to zrobić, niezależnie od tego, czy tego chciałem. 
A miałem powody, dla których nie miałem ochoty opuszczać kraju.
Była nim Noen
Pomimo moich uczuć, nie mogłem nic zrobić.

Ostatniego dnia lipca zostawiłem najważniejszą osobę w moim życiu, dając jej wolność, której oboje nie chcieliśmy, lecz nikt z nas nie powiedział tego na głos. Wolałem odejść i pozwolić zacząć od nowa, niż mydlić oczy fałszywymi złudzeniami.

Ostatniego dnia sierpnia zostawiłem wszystko za sobą, spakowałem torby, kupiłem bilet i opuściłem wszystko, co dotychczas miałem.

Nie spodziewałem się, że jeszcze kiedykolwiek ją ujrzę.

Nie wróciłem do Sydney, lecz ona przyjechała do Londynu, nie wiedząc, że to właśnie tam uciekłem.

Ona wciąż nie ma pojęcia, że jestem tuż obok, a ja nie wiem, jak długo będę w stanie trzymać się od niej z daleka i ukrywać prawdę.

Niebawem się o tym przekonamy.





od autorki: witam wszystkich serdecznie! Przybywam z nowym opowiadaniem. Mam nadzieję, że historia Luke'a i Noen spodoba się Wam i z przyjemnością będziecie do niej powracać!
Proszę każdą zainteresowaną osobę o pozostawienie komentarza, ponieważ chcę mniej więcej wiedzieć ile osób będzie czytało.
pozdrawiam,
kaadoo :)

11 komentarzy:

  1. jejciu, moja kochana myszka rusza z nowym blogiem <3 no, no. Jestem ciekawa co będzie dalej :3 jesteś mega zdolna, (wiem, powtarzam się :*) dawaj nexta :D
    @danceforpezz

    OdpowiedzUsuń
  2. No znając Ciebie, na następny rozdział nie będziemy musieli czekać długo. Czekam, czekam.

    OdpowiedzUsuń
  3. kjsdfshfd świetni eise zapowiada!! ♥
    możesz informować ? @smilecherr

    OdpowiedzUsuń
  4. no Kochana to opowiada nie jest boskie mam nadzieje że będzie więcej takich opowiadań :*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawie się zaczyna, będę czytała dalej :)
    a tymczasem zapraszam do mnie: http://riddle-fanfiction.blogspot.nl/?m=1
    @goodgirlrbadgir

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe, bardzo ciekawe. Pierwsze pytanie, które nasuneło mi się do głowy to: Przed kim uciekał i dlaczego? No, ale dowiemy się tego niedługo :)
    życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! Kochana lecisz jak burza i oby tak dalej!
    Wierzę w Ciebie, że i tym razem dasz radę!
    Czekam na pierwszy rozdział! ;D
    ~M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się zaczyna. Dlaczego musiał wyjechać? oto jest pytanie. Nie mogę się doczekać xx
    Zapraszam do Siebie:
    http://cigarette-ff.blogspot.com/
    @aliceslemon

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie interesuję się zbytnio 5SOS, ale w sumie główny bohater mi nie przeszkadza, miła odmiana. Prolog ma w sobie nutkę tajemnicy, co bardzo sobie cenię. Mamy rozstanie, ale nie wiemy z jakiej przyczyny Luke wszystko zostawił. Jak widać, są z Noen sobie pisani, skoro Londyn znów będzie mógł ich połączyć.
    Czekam na jedynkę i cieszę się, że wyruszyłaś z czymś nowym! Dużo weny, ściskam mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero teraz zabralam sie za czytanie :D Ciekawy baaaaardzo! Michi xxx

    OdpowiedzUsuń